16 dagar

Nu är det bara 16 dagar kvar tills vi åker mot värmen:) dags att börja packa snart kanske, blir ju lite mer att tänka på nu när man åker med barn för första gången men som vanligt så tar man väl med alldeles för mycket.

Nu ska jag snart ta en dusch innan det är dags för eftermiddags jobb på postverket, va och släppte ut hästarna i morse och tog en liten ridtur i härlig sol. Igårkväll blev det lite impulsiv hoppträning för Alex i Trödje och det gick bra, vi hoppade bana. Ska ju tävla på söndag så ville hoppa en gång innan de. Eftersom det är påsklov så är det ingen träning för Leif men nu alldeles nyss så fick jag ett sms från Leif om att det skulle vara träning imorgon men då kan inte jag och dom andra tiderna som gick att välja va tis el. ons morgon nästa vecka och då jobbar jag såklart. Anledningen är att horse festival är nästa vecka och då kan vi inte träna på onsdagen så får väl se om jag är med för Alex nästa vecka också.

Ska iaf rida 1m på söndag men det drygaste är att den är regional så man måste veterinärbesikta bara för att rida 1m som dessutom är en clear round!!! Men men så är det, problemet är bara att ingen kan följa med mej, hade ju inte varit några problem om jag kunde göra iordning hemma men hon får ju inte ha nått på sej vid besiktningen så då blir det lite krångligare. Men det finns säkert nån där som kan hjälpa mej. Efter tävlingen ska jag och Petra åka och titta på hingstar:)
Snart börjar utesäsongen


Kommentarer
Postat av: P

Tänk inte på mig som ska vara hemma...

2013-04-03 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0