Problems

Jag har stooora problem. I maj är det så mycket tävlingar som jag vill åka på så om jag skulle anmäla mej till alla klasser jag skulle vilja rida så skulle det bli totalt 7 tävlingsdagar på 4 helger, blir nog lite väl mycket för både Lotti, mej och även plånboken. Men problemet är ju vilka jag ska välja???
Det som står först på agendan när vi kommer hem från cypern är en dressyr i Hofors, äntligen kanske vi får debutera på lång bana! Blev ett tag lite sugen på att prova LA:3 men efter att jag tittat på programmet som är nytt för i år så krävs nog lite mer träning så jag har anmält till en LB:3. Helgen efter är det hemmatävlingar och då blir det en LA:1. Upptäckte ju där att jag hade anmält hoppning i Österfärnebo på lördagen (dressyren är på söndagen) men då lär det ju bli dressyren jag väljer eftersom det är hemma. Kan ju såklart åka på båda men de orkar jag nog inte:) helgen efter de har Bollnäs 2-dagars dressyr med LB:3 och LA:3 båda dagarna så kanske kan jag prova en A:3 där. Frågan är om hon orkar 2 klasser då?? Helgen efter de har falun hopotävling med väldigt passande klasser. Suck och stön. Även Högbo hade lagt med en 1m på deras tävlingar som är 9-12/5 så den hade ju varit rolig att rida också men måste ju ta ledigt då eftersom det är på torsdagen så de skippar jag nog.
Blir nog bra tillslut.

Idag blev det faktiskt träning för Leif på morgonen då jag fick frågan om att jobba kväll idag så då slapp jag missa träningen som skulle vara imorgon egentligen:) det gick väl rätt bra, hon va duktig med vattnet, vi hoppade bana och hon va liksom lite slingrig och drog sej åt lite olika håll men jag tror det kan berott på all sol som va farlig på banan efter och över hindrena men hon skötte sej bra iaf:)
Soldyrkarna med lika täcken


Kommentarer
Postat av: P

Välj bara dressyr så blir det mindre trassligt ;)

2013-04-11 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0