Jul

10 dagar kvar till julafton och faktiskt känner jag att jag ligger ganska bra till med julklappar för engångskull! Tillbringade några timmar på köpis idag, blev 3 klappar iaf. Några har jag köpt redan och några kommer förhoppningsvis med posten i veckan och till Micke vet jag en sak jag ska köpa i veckan. Har tom slagit in lite klappar idag och ska slå in några till nu :)

Har några saker jag skulle vilja ge mej själv i julklapp också så kanske kan de inhandlas något av de efter julstöket :) Har tänkt länge (flera år) att jag ska köpa en rymlig byrå för kläder men har aldrig kommit till skott. Har lite krav på att det ska vara stora lådor också så den rymmer mycket. Många som ser bra ut är det ändå jättegrunda lådor i, men har nog bestämt mej för en Hemnesbyrå nu då den är lagom stor :)

Va på Jysk för ett tag sedan också och fick se en bänk som jag skulle vilja ha i hallen. 

Har kollat efter nå korgar som jag ska sätta i hallen på väggen för vantar mm så Olivia når men med denna bänk är ju lådorna perfekta för de så slipper jag skruva i väggen också :) 
Sen ska vi köpa en högre stol till Olivia också och det har kommit en ny sort på Ikea som jag tänkte slå till på (nån gång)
Får nog bli efter jul iaf ;)

Igår fick Olivia vara pepparkaksgumma på dagis när dom hade lite luciafirande. 


 
Micke va på bio igårkväll så jag och Olivia åkte till stallet och fixade åt Lotti innan vi åkte till Pappa/morfar och fick tacos. (Mamma jobbade)

Varför bara dra 2 när man kan ha 3st på trillan;)
En trött Olivia. 


Lotti då?
Hoppträningen i onsdags gick bra, hon fjantade på samma ställe som förra veckan i ena varvet men gav sej efter ett tag. Hoppningen gick jättebra förutom att hon hade lite svårt med travbommarna före ett hinder och vill galoppera istället. Hon brukar annars ha lätt för de men va ganska taggad på hindrena. 
Idag va vi ut på en tur, det är så tråkigt att snön töat bort men blev g  mkt trav och galopp iaf. Imorgon får nog kandaret åka på :)

Kommentarer
Postat av: P

Rena gympasset att dra det där tunga lasset till hästhagen! Lite snö sen också så blir det en riktig killer ;)

2013-12-15 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0