Härligt med vår





På dagens ridtur blev det även ett dopp i havet vilket Lotti tyckte va väldigt mysigt när vi väl va i vattnet :) Hon ville gå längre ut men jag tyckte det räckte med en liten bit ut. Skulle rida lite vägar som jag ofta red förut men typ aldrig nu för att det jämt är översvämningar där nu och fast det torkat så bra nu så fick vi ändå vända efter en bit :( 

Mamma hämtade Olivia på dagis idag så jag kunde åka direkt till stallet efter jobbet så började med att rida medans det va ljust och sen fixade jag lite i sadelkammaren. Jag måste maka ihop mej nu när Petra får hem nya hästen i helgen, men det är lättare sagt än gjort när man har mycket saker (har kommit ikapp dej nu Petra) du får iaf en sadelhängare och några krokar ;)

Ikväll va det premiär för nya programet ryttareliten, bra program men dom där Zettermans bjuder då inte på många leenden. 
Imorgon blir det hoppträning igen :-D

Kommentarer
Postat av: P

Man får va tacksam för det lilla ;)
Nästa program verkade Zettermans bli ännu muntrare...

2014-03-12 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0