Biltvätt

Står i kön till biltvätten. 1kr för guldtvätt 👍🏼😀 men 1h har vi (jag och Olivia) köat nu och det är ett tag kvar. Men lätt värt de 😜

Tidigare idag så var jag, Olivia och Mamma på Zillah och Totte på konserthuset, man blir verkligen impad av henne :) 
Olivia fick autograf efter. 


Innan de så tog Olivia ett premiärbad hemma hos mamma å pappa i deras nya bubbel/massagebad 😊 riktigt lyx.

Leo fick en ny hundbädd i veckan. En mysbubbla :) 
Han älskar den men vi får ha filt på den tills det inte är så roligt att bita på saker längre :) 

Valpkursen i torsdags tycker jag gick väldigt bra, vi hann göra massa saker bl.a förbud, gå fint mellan dom andra hundarna, hälsa fint, hundmöte, sitta och ligga och stanna kvar. Och säkert nått som jag glömt :) nästa gång ska vi träna mera riktiga hundmöten utomhus och gå runt ett hus. 

Igår var vi på simskola och babysim och det älskar ju båda barnen men jag tror nästan Mino är ännu galnare än Olivia i vattnet :) fast han är ju lite äldre än Olivia va när hon började. 


Nu är det bara en bil kvar före oss i kön 👍🏼
Det drygaste idag är att jag inte mockat till Lotti än och hon skulle behöva få sej en rykt efter dom här blöta dagarna :) får bli en kväll i stallet helt enkelt. 

Justde inatt fick jag gå ut 5 ggr med Leo som behövde ut och bajsa 😔 undra vad han hade fått i sej??!! Men det verkar vara bra nu iaf så inatt kanske man får sova lite mer 😊




Kommentarer
Postat av: P

Åh vad roligt med valpkurs 😍

2015-11-15 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0