Dressyrsadel

Ja nästan 4,5 månad sedan var det jag satt i en sån :) 


Den här sommaren har varit de längsta uppehåll från hästryggen som jag har haft sedan 7 års ålder jag red visserligen 2 gånger i somras men de räknas knappt. Men det har varit ganska skönt att slippa allt pusslande med barnvakter mm nu när man har 2 st dessutom :) Fast nog har man ju varit sugen emellanåt också och faktiskt har jag saknat hoppningen mer än dressyren. Men nu kommer jag rida lite då och då bara så Lotti kommer ju inte bli helt igångsatt utan bara lite underhållsriden. 
Så kommer vi igen sen lagom till nästa Vinter när Lotti förhoppningsvis fått en fin och frisk fölis under sommaren 😍

Igår var prästen hem till oss inför Minos dop som vi ska ha den 26/9 i Valbo kyrka. Vi valde psalmer och sånt, de va nån vers som gärna någon förälder kunde läsa men varken jag eller Micke är speciellt sugen på de 😁 

Hade inte så mycket mer att berätta om idag så tack å hej :)



Kommentarer
Postat av: P

Bra med lite riduppehåll så man får längta lite 😊

2015-09-11 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0