Hoppträning

Idag har jag och Lotti hopptränat för Alex och det gick mycket bra, tänkte hela tiden på att jobba henne mellan hindrena/övningarna och hon var mjuk å fin och höjdpunkten va att vi hoppade vattenmattan direkt utan att tveka:) Det är lite roligt för Lotti och Alex häst (Sacculus) som Moa är med och tränar på är precis lika dana när det gäller bommar på marken och farlig vattenmatta (fast där är Lotti lite fjantigare) men inte idag... Vi hoppade lite olika småbanor och även en 5,5.

På söndag ska vi äntligen få träna för Hanchen också, det ser vi fram emot. Ska nog försöka få med nån som kan filma lite:)
Imorgon blir det nog lite longering med inspänning och på lördag rider Eva.

Idag va det ju 1/12 också så då fick man ju börja på chokladkalendern:) jag har även tänkt att jag ska följa julkalendern på tv, den verkar faktiskt helt ok inte massa rymd och datasaker utan snö och riktiga människor som det ska vara.
Imorgon ska jag på julfest på jobbet men det blir nog vanlig mat, trevligt att träffa alla men vad sätter man på sej??? Det löser sej.
Olivia öppnar kalender:)


Kommentarer
Postat av: P

Funderar om jag inte ska hinna åka till Lervik ändå, om jag tar egen bil. Skulle vara så kul att se..:)Frisyren behöver kanske inta vara i topptrimm på julbordet, så kan jag ha en stor mössa på mig i ridhuset ;)

2011-12-02 @ 19:08:24
Postat av: Agge

Haha låter bra de=)

2011-12-03 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0