SNÖ!!!!

Äntligen så ligger det lite snö på backen, frågan är väl hur länge den får vara kvar hoppas över julen iaf och sen får det gärna komma lite mer snö. Jag och Lotti va ut och galoppade en sväng i snön på morgonen. Mysigt=)
Imorgon blir det hoppträning för Leif, det är nog bra att vi får hoppa en gång innan hoppkursen den 2-3/1 annars blir det så långt emellan.
Lotti har fått blivit helklippt nu också så nu är hon råttfärgad=) Hon va iaf duktig när jag klippte men vill inte vid huvudet så det är inte så fint men de får man ta=)

Julpyjamas=)

Olivia har varit på läkarundersökning idag och fått vaccinationssprutor det va inge kul=( men det gick över snabbt.. allt annat var bra, nu väger hon 6770g och är 62,5cm lång.
Här kan ni se en liten film om vad hon har för sej om dagarna annars:


Tänk att det bara är 4 dagar kvar till julafton nu, det känns lite konstigt men nu har jag iaf fått upp granen och lagt lite klappar under så julkänslan ska infinna sej mer=)



Den här fina tavlan fick min farmor, ska hitta på nån fin bild till Mickes mormor också.


Kommentarer
Postat av: Anne-Li

Gullunge!

2011-12-20 @ 17:57:16
Postat av: P

På torsdag får vi oxå snöskor så vi kan ut och rida! Julmysigt ni har hemma då!

2011-12-20 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0