Happy Lotti -06






Igår fick Lotti springa av sej på ridbanan, det tyckte hon va väldigt roligt.... Först longerade jag lite men inte med nå inspänningstyglar eller så men hon va jätteduktig lyssnade bra på alla komandon (är väl ett proffs som lärt henne) ;) och kunde tom galoppera lätt som en plätt på volten som hon alltid haft svårt med förut. Sen släppte jag henne och först gick hon bara efter mej men när jag jagade bort henne och hon upptäckte att hon faktiskt va lös så satte hon fart och galoppera runt runt flera varv. När hon efter ett tag va nöjd tog hon lite matsäck i ett hörn och sen sprang hon lite till=)
Idag hade jag tänkt att jag skulle vara med på hoppträning för Leif men eftersom den andra damen bestämt sej för att inte äta ur flaskan så vågar jag inte lämna henne hemma. Men idag så är Petra så snäll och motionerar Lotti lite så får hon vila imorgon. Jag lyckades faktiskt tvinga i Olivia flaskan idag så jag hoppas det blir som vanligt snart igen. Hon har för övrigt fått vaccinationssprutor idag i båda låren, lillsnuttan. Men det gjorde nog inte så ont för hon skrek när hon fick dom men det gick över snabbt=) Igår fyllde hon 3 månader och är nu uppe i 5620g. Vi är anmälda till babysim också på sjukhuset men det börjar inte förren första veckan i december men det ska bli jätteroligt, hoppas Olivia tycker de också=)
Dags att åka till Trödje och mocka lite då.


Kommentarer
Postat av: P

Fina lilla Lotti :) Kul att rida henne igen!

2011-10-19 @ 20:20:15
Postat av: sofia

lät roligt med babysim:D

2011-10-20 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0