2011-09-29



Idag är jag och Olivia hundvakt åt Sture, så mysigt så=) Vi ska strax gå ut på en promenad, den utlovade solen börjar faktiskt komma fram nu. Sen blir det städning och matlagnaing, jag har nyss gjort efterrätten till imorgon när Patrik och Lisa kommer på besök, maten blir tacos alltid lika gott och enkelt=)

Ska baka en kaka också till min och Petras hästloppis på lördag, då måste ni komma och fynda! Vi bjuder på fika också;) En massa utrustning, täcken, schabrak och massa annat finns att köpa.

Lotti och jag hopptränade i tisdags och som vanligt skötte sej Lotti galant men jag va lite sämre än gången innan.. Vi avslutade med att hoppa bana och vi hoppade den två gånger så andra gången skötte även jag mej=) Blir spännande att tävla på lördag, antagligen så kommer hon väl stå emot lite mer och titta på allt runt omkring men det är ju inte så högt så det är väl bara att sparka på=)
Idag blir det en tur i skogen och imorgon träning för Uffe.

Igår kom Olivia på hur man fick allt i babygymmet att röra sej också. Titta här!

Nej dax att gå ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olivia ser helt klart mer nöjd ut än Sture :)

2011-09-29 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0