Stackars Lotti!

Åkte på hoppträning för Leif tidigt idag, den börjar 8. Det gick väl lite halvbra :) framridningen gick bra sen skulle vi hoppa en slinga med först två kubhinder och byta galopp över båda sen ett räcke på långsidan och sen två kubhinder till. 5 galoppsprång mellan varje skulle det vara men Lotti tyckte att den lila plankan med döskallar på va jätteläskig så hon slappnade aldrig riktigt av fast vi hoppade den flera gånger. Det blir svårt att få till resten av slingan bra när hon går och spänner sej för ett hinder. Sen hoppade vi en trekombination med två räcken och en oxer. Där tyckte jag att det va lite högt på en gång när vi skulle hoppa in på oxern så en gång blev det lite tokigt men resten av gångerna gick väl bra från båda håll.
Men sen när jag skulle åka hem kom jag på att Lotti aldrig fick nån mat innan jag åkte. Stackarn!

Jag har annonserat efter medryttare till Lotti då Karin som hjälper mej inte har så mycket tid och jag känner att det blir lite för dåligt ridet vissa veckor. Har fått massa svar så det kommer en och provrider på söndag. Hoppas att det ska kännas bra:)

Just nu ligger jag i sängen och laddar för att ta en tur till köpis eller nått, måste ju köpa julklappar! Men vet inte vad jag ska köpa till folk så då vet jag inte vart jag ska börja.

Va ju och fotade Olivia på barnens hus förra helgen, så här blev det:)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken gobit vi har. Jättefina kort

2012-12-06 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0