Äntligen hoppträning

Igår var det dags för hoppträning igen, va längesen sist. Vi va ju visserligen på hoppkursen i början på januari men veckoträningen har vi inte kunnat vara med på dom två första gångerna. Det är ju Alex jag tränar för fortfarande och det kändes bra, Lotti var pigg och glad=) Hade ju lyxen att ha hästskötare med också så då fick vi lite filmat av Petra. Här är den avslutande rundan.


Idag har jag och Olivia promenerat till stan för att luncha med Linda & Maja, Sara W följde också med så mysigt så=) Det blev på nian och jag tog en sallad och av någon konstig anledning så ingick det en mjukglass i dagens sallad, kanske är det för att dom vill hålla maskinen igång under vintern, ajja den va ganska liten iaf så den gick i den å=) Sen promenerade vi hem igen.
Olivia påklädd för promenaderna som hon sov sej igenom.


Jag har även lagt ut lite annonser på tradera idag så får väl se om man kan få nå bra betalt, tjänar ju iaf lite på att jag kan skicka vissa saker gratis fast dom får ju betala frakten iaf=)
Imorgon ska vi till Norrsundet och äta så Lotti får vila, på söndag blir det en mysig uteritt hoppas jag om vädret håller i sej. Så får vi ta oss till ridhuset på måndag och rida igenom programen till nästa helg och på onsdag blir det Uffeträning, skönt att det blir lite mer struktur på träningar nu efter allt juluppehåll.
Mamma, pappa och Henke är ju på Gran Canaria och har det bra och idag åt dom lunch på ett ställe som hette Olivia (undra varför dom valde det). Nu ska jag nog titta på the voice, tycker inte det varit så bra hittils men det kanske blir bättre.

Kommentarer
Postat av: P

Jag längtar också efter träningen!! Blir det inställt på onsdag kommer jag grina som Lille Skutt :)

2012-01-21 @ 12:45:14
Postat av: Mormor

Naturligtvis måste vi ju luncha på Olivia. Hade ju samma fina namn som mormors gull.

2012-01-22 @ 15:46:41
Postat av: Jenny

Var tränar du för Alex någonstans? =)

2012-01-25 @ 21:25:13
Postat av: Agge

Jenny, borde jag veta vem du är? =) Jag tränar för Alex i Olstorps ridhus hos Anna Gavelli.

2012-01-29 @ 08:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0