118 Lyckonummer???

Jag hoppas att 118 ska bli mitt nya lyckotal. Lotti har nämligen precis samma häatnummer i Sundsvall i helgen som hon hade i Gagnef. Så nu hoppas jag att det går bra och att det är någon mening med att ha samma nummer. Är ju skönt att slippa ändra iaf=)
 
Annars har det inte hänt så mycket på hästfronten nu. Jag hopptränade förra onsdagen och Lotti hoppade jättefint men vi hoppade inte så högt eftersom hon gått hårt på helgen. Jag hade tänkt köra vattenmattaträning på ridbanan idag och även fått dit nått hinder men det tyckte inte vädergudarna eftersom det regnat hela dagen och då går det inte att rida på våran ridbana. Alex ska rida Lotti på onsdag och sen måste jag åka till Sundsvall på torsdag kväll. Jag hoppas att det inte blir alltför dåligt väder i helgen så gräsbanan blir dålig.
 
Olivia går ganska mycket nu även om det fortfarande är lättare att krypa så väljer hon ibland att gå=) 1-årsdagen närmar sej med stormsteg.
Midsommarafton blev en trevlig dag med frukost hos Mickes föräldrar, lunch hos David och Linda. Sen åkte vi ut till Furuvik för stångresning och dans, även ett varv med djurtittande hann vi med. Vi avslutade kvällen med grillning hemma hos oss, supertrevligt.
Det blir inga bilder idag tyvärr. ska försöka ordna en gåfilm på Olivia till nästa gång=)

Kommentarer
Postat av: P

Vattenträning dygnet runt nu...när blir det sommar!?

2012-06-25 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0