Ojdå

Har tänkt uppdatera flera dagar nu men inte orkat sätta mej vid datorn där alla bilder är men nu blir det mobilbloggning iaf. Sen jag skrev sist har jag hunnit vara med Sussie till Älvkarleby där dom va jätteduktiga och kom 5:a i 1m:)
I lördags red jag Lotti på ridbanan och hon kändes super inför tävlingen på söndag. Så vi var riktigt taggade det ända som var problemet va om hon skulle acceptera klubbens nya staket!!! Efter de åkte jag till Maria Bolins stall och knoppade hennes 3-åring som skulle visas på 3-års testet i Högbo sen åkte jag och Olivia till Högbo och tittade på massa 3-åringar. Marias häst skötte sej bra och fick fina poäng. Kan säga att jag längtar tills man har fött upp sin egen pålle:)
På kvällen va jag på 25-års kalas med rosa tema och ska de va så ska de:)
Fast jag hade inte bandet på huvudet egentligen.

Åsså va de tävlingen på söndagen LB:1 och lag Div 3 va det vi red men Lotti tyckte det va jättefarligt inne på banan inte själva staketet utan bokstäverna och speciellt B där hon tom. stegrade en gång men bitvis kändes hon väldigt fin vi fick väl ihop 57% nånting. Men vi kommer igen:)


Kommentarer
Postat av: P

Väldigt rosa och sött... :)

2012-05-22 @ 17:03:06
Postat av: Orri

Vad fin du är kram

2012-05-23 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0