Lite Olivia

Tänkte att det kanske va dags för ett inlägg som handlar lite mer om Olivia så vissa blir lite nöjdare (spec. farfar) =)
För tillfället så är det lite snorigt hos damen för att en tand är påväg men hon brukar klara sej från feber iaf. Hon är väldigt sällskaplig nu också och vill helst komma upp i knäet vad man än gör fast samtidigt så vill hon ju inte bli buren. haha bra kombination. Men snygg är hon iaf.
 
Helst vill hon vara ute hela dagarna fast de vill inte alltid hennes föräldrar när det är dåligt väder. Man måste verkligen börja köpa riktiga ytterkläder till sej själv också när man har barn.
Jag skulle inte vilja vara passagerare i den här vagnen iaf
 
 
Hon har även börjat träna på att gå promenad med vagn och hund
 
Den där vagnen är verkligen favoriten för tillfället, råkar man flytta vagnen eller så när hon inte ser så kommer hon direkt och kollar. När vi skulle gå in från bilen häromdagen så hade Olivia vagnen ihopfälld i knäet och då satt hon och gnällde/grinade ända tills vi kom in och fällde upp vagnen så hon kuunde gå med den. Ibland får någon passagerare åka med också. Typ den här dockan.
 
Jag och Olivia va till stallet igår på dagen, fast hon sov i bilen medans jag fixade och jag var glad att jag inte skulle rida för hästarna hade varit så smarta och rullat i vattnet som det är ganska mycket av i hagen nu så dom var blöta och leriga från topp till tå trots att det var soligt och fint ute.

Kommentarer
Postat av: P

Har hon ingen häst hon kan stoppa i vagnen!? Tur jag slapp rida igår med så där skitiga hästar!

2012-10-24 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0