Flyger iväg

De är de bara tiden som gör hos mej iaf. Den här veckan har gått i en väldans fart och det blir ju så när man har mycket att göra.
Olivia sov hos farmor och farfar måndag-tisdag så jag hade tänkt att jag skulle hinna ta det lite lugnt men jag tror jag han sitta ca. 30 min båda dagarna.
Måndagen va de köpa spån på morgonen, rida och sen möte på kvällen, tisdag upp tidigt för att hinna rida innan hovslagaren skulle komma men som ringde och va sjuk. Som tur var så skulle Börje komma och sko framfötterna så han kunde sko hela hästen. Sen kom Olivia hem igen och allt jag plockat undan pluss 2000 saker till va framplockat på nolltid. Onsdag va jag och Olivia hem till en jobbarkompis och hade trevligt och gick långprommis. Torsdag hade vi inget planerat men spontant så åkte vi med Linda, Marie, Maja och Wilma till parkbadet å som Olivia trivdes "som fisken i vattnet":-) hon är nästan för orädd nu, springer rätt ut tills det blir djupt och hoppar i från kanten ca. 150ggr och som tur är så tar ju "nån" emot när man kliver rakt ut från kanten. Det värsta är den dagen som "nån" inte är där:) men det blir garanterat fler besök på badhus. Behöver jag säga att hon somnade ovaggat!
Idag har Sara W varit här och umgåtts med oss och nu på kvällen va vi i Strömsbro.
Å idag har äntligen min lilla bror lyckats klara körkortet, stort Grattis!!! Men nu när man kan utnyttja han så flyttar han till Övertorneo i ett halvår typ...
Dessutom har mitt nya liv börjat också men mer om de en annan gång:)
Imorgon ska jag ut och rida Lotti å då hoppas jag att hon känns bra så kanske det kan bli lite galopp eller så.
Hej Svejs


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors gull <3 <3

2012-09-15 @ 16:00:18
Postat av: P

Tar gärna emot tips på "nytt liv"... Fast jag gjorde ju hälsokoll på jobbet i veckan och fick veta min metaboliska ålder. Så nu ska jag ha 30-årsfest igen, var ju kul sist :)

2012-09-15 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0