Helgen

Bilmetro Horse Festival har pågott i 4 dagar på GRS, jag har inte alls varit där lika mycket som jag brukar men hade iaf tagit ledigt i fredags så då stog jag på framhoppningen på morgonen vilket var väldigt kallt efter ett tag och sen va man fryssen hela dagen. Satt en klass i domartornet också. Idag va jag också där en stund och stog lite på banan. 
Olivia sov i Norrsundet i fredags och Micke va borta så jag kolla på Let's dance och åt lite mat i Strömsbro. Blev ingen ridning för jag tänkte rida lördagmorgon istället när jag hade utsläpp men vädergudarna va ju inte dom snällaste så tillslut gick jag bara till hagen för att ta av grimman istället för att ta in :-/ Lotti va nog nöjd för hon tycker inte om att ridas i blåsten men det blev ju 2 dagars vila också. 
Idag red jag och Petra till ridhuset som hade fått läkage så en stor vattenpöl gjorde oss sällskap. Men Lotti kändes faktiskt riktigt fin trots det farliga vattnet. Gjorde lite skänkelvikningar, öppna, sluta, förvänd galopp och några ökningar. Hoppas hon är i lika bra form när vi kommer hem igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0