Bröllop

I tisdags va jag och fick mina naglar fina av Anno, konstigt nog så blev det turkost ;) Olivia tyckte det va så spännande så hon fick också lite färg på sina naglar och hon satt helt blickstilla när det målades på lite rosaglittrigt lack :) Efter de åkte vi till Norrsundet för att fira Patric (Mickes bror) som fyllde år. Men först stack jag ut å sprang i norrsundsspåret, kul att springa på nya ställen det blev 4km spåret där första delen va mycket terräng. Sen blev de massa fika så dom kalirier som försvann kom snabbt tillbaka ;)
Igår va det bröllop på schemat mellan Sara och Magnus dom va såå fina så :) Vigseln hölls i Bomhus kyrka och sen fortsatte de på Birgittagården i Kungsgårn. Olivia hade svårt att vara tyst i kyrkan men de går ju inte att göra så mycket åt:) hoppas hon inte störde alltför mycket. Väldigt mycket god mat och fika fick vi iaf och barnen fick paket. Nu ska jag väcka Olivia som ska iväg till Furuvik med Farmor och massa andra:) lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0