Pälssättning!!

Nån(jag) kommer att ha träningsvärk i morgon, först 4 km jogging i fm hemifrån till Strömsbro där Olivia hade sovit sen dressyrträning för Hanchen på en häst som har det jobbigt med pälssättning och förstår vad allt utom framåt betyder.... Förstår ju nu varför hon stod emot på hoppträningen i onsdags också stackarn! Men det släpper väl snart förhoppningsvis. Hanchen tyckte iaf att vi skulle nöta på i morgon också, Hanchen sa ju ofta att det va bra och fin trav å fin i formen mm men de va svårt att känna de själv när man inte fick ett ända steg gratis =) Dessutom va hon VÄLDIGT kissnödig tydligen för när vi va klar kissade hon en hel sjö innan jag ens hunnit hoppa av och hon brukar i vanliga fall hålla sej tills hon kommit in i transporten, så kanske får vi lite mer bjudning imorgon.
 
Igår hade vi kräftskiva med Mickes och mina föräldrar i Strömsbro också, jag gick ju upp 5 och gjorde två Västerbottenostpajer, lite knäpp är man ju... Men det blev ju gott iaf =) Mamma hade gjort en kräftpaj också hade han fixat lite plock med ägghalvor, fetaost, oliver mm Ja kräftor hade vi ju förståss också =)
 
Självklart va de hattar på=)
 
Nån som är hungrig!
 
Och sen mätt (på mackor) och lite paj
 
En trevlig kväll iaf.
Imorgon blir det då träning på fm och sen ska vi hitta på nått med Linda och Maja och på kvällen ska jag, mamma och Yvonne (Mickes mamma) gå på bio "Hur många kramar finns det i världen" dom är ju så gulliga =)
Ska även försöka få in en titt hem till Sara W och hennes nya hem i Valbo. Nu blir det lite lördagsmys i soffan.
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Vad duktig du är som springer!! Lotti var såå duktig idag :)

2013-09-01 @ 16:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0