Äntligen :)



Nu saknas bara lite ramar till lite hästfoton som jag beställt för länge länge sedan, (tur att jag fått presentkort på ikea) det ska ju bli en hästbyrå med alla ridkläder i :) den får man gömma i sovrummet. 
Men helst av allt skulle jag vilja ha en tv på byrån också men det krävs ju att vi måste dra en antennkabel in dit men så småningom kanske det blir så. Då kan jag ju somna i sängen istället för soffan varje kväll :)
Imorgon blir det nyårsfirande i Norrsundet med lite folk så hoppas på en trevlig kväll!







Lite presenter som jag fått, det är märkligt att många saker går åt de turkosa hållet ;)

Kommentarer
Postat av: P

Snygg tävlingstopp!!

2013-12-30 @ 22:38:27
Postat av: Rebecca H

Snyggt, nu fick du äntligen en hemnesbyrå! :)

2013-12-31 @ 17:28:03
URL: http://www.annarebeccahallqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0