dan före dan före dopparedan

Va iväg på Hanchenträning med Lotti igår och måste säga att träningsmässigt avslutade vi året med flaggan i topp, Lotti kändes fin och jobbade på bra. Galoppen kändes helt ok och vi provade på med lite byten men där är det svårt att få henne å byta jämt, oftast är hon efter i bak men de är bara att nöta på =)
I traven gjorde vi lite skolor som också kändes helt ok. Petra följde med på träningen så här kommer lite film.
 

Hanchen tyckte att Lotti va väldigt fin i kroppen och blank=) Får väl se när hon kommer nästa gång och försöka vara med 2 dagar då.
 
Idag va jag, Olivia och pappa ute på en runda dels till farmor i bönan för att önska lite god jul och pappa skulle köpa lite fisk hos fiskhandlarna, sen åkte vi raka vägen ut till köpis för att köpa massa rör mm som pappa skulle ha. Olivia fick rida lite ponnyridning också då Lena Sjöström va där med 2 ponnysar =)
Sen skulle jag och Olivia åka ut till Lotti men kände att det tog emot idag så mamma va snäll och fixade till Lotti när hon åkte ut för att ta in dom så kunde vi åka hem och få upp granen mm istället så de va skönt.
 
Vi postisar jobbade idag (söndag) i år, 4 timmars sortering men jag behövde inte jobba utan har jobbat lite extra under veckan istället så de va ju skönt att slippa fixa barnvakt mm. Men Micke va och jobbade och på hans jobb fick alla som jobbade idag en MEGAstor fruktkorg och ett delicard där man kan välja på olika matdelikatesser. Snacka om generöst!
 
Är det någon som vill ha lite frukt? Det är typ en årsranson för oss =) Jag vet inte ens vad mycket av de är för nått eller hur man äter de.... Men lite saker vet jag ju vad de är iaf!
Imorgon jobbar jag 10-19 och sen åker vi ut till Norrsundet på uppesittarkväll. Tar in hästarna på vägen bara och Olivia kommer redan vara där då så hinner förhoppningsvis säga godnatt till henne iaf =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0