Mycket

Mycket att rapportera nu, får bli en snabbgenomgång av veckan:)
Måndag blev det kort uteritt, slog på en sko på Latina först sen red vi ut tillsammans och när vi galoppade som mest så flög en till sko av så det va bara att bege oss hemmåt igen.
Tisdag blev vilodag och på onsdag va det dags för hoppträning som vanligt, den gick väl helt ok, vattnet farligt. På slutet hoppade vi högt på en linje oxer-räcke-oxer med 4 galoppsprång emellan.
På torsdag hade Hanna henne.
Igår va det Ia träning och den gick riktigt bra tycker jag, hon fick riktig shwung i traven, blev lite stark men ändå en skön känsla, på slutet gjorde vi lite öppnor och i vänster varv lägger hon gärna huvudet på sne så försökte få henne rakare där. Hon blev riktigt trött på slutet och orkade knappt trava av:)

Idag va det ju då hopptävling i Söderhamn men den gick väl inte så superbra, vi kom dit i lagom tid men när min klass satte igång gick det superfort. Det va inte många som hann hoppa fram, sen fick man startsignal innan man ens hunnit in på banan och Lotti blev superspänd där inne. Hoppade iaf 1+2 men sen på trean la hon på en tvärnit och jag flög av :(
Andra klassen hann jag gå in på banan en start före så vi kunde skritta runt ett tag där inne och hon blev lite mer avspänd, vi tog oss runt med 4 fel, inte den bästa rundan men de fick duga:)
Film kommer.
Mitt lillfinger fick sej en smäll vid avramlingen så det är väldigt tjockt och blått nu, hoppas inget är trasigt bara.

Imorgon är det ponnydressyr på GRS så jag ska vara tävlingsledare på em/kvällen men först är det babysim med Olivia:)

Mitt stackars finger och fina Lotti:


Kommentarer
Postat av: P

Händelserik vecka! Hade gärna sett en bild på Lotti och inte bara fingrar ;)

2013-02-09 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0