Min kompis

Denna clubcar har varit min kompis i 2 dagar på jobbet, även kallad "miffomobil" vilket passar rätt bra då man känner sej som ett miffo i den=) Men det är iaf vindstilla!
 
Imorse va jag då till sjukhuset och kollade fingret, hon verkade väl rätt nöjd och mätte massa vinklar mm hur mycket jag kunde böja och så. Jag är ju svagast i leden längst ut på fingret och kan inte sträcka så bra så nu ska jag ha en skena på natten som håller fingret rakt också har jag fått nån typ av fjäder som jag ska ha så mycket som möjligt på dagtid men den är inte så smidig och väldigt ful=) den ser ut som en råttfälla.
Jag fick även en tejp på fingret som är nån mirakeltejp som typ ökar blodcirkulationen och minskar svullnaden för att det ska läka bättre.
Fingret med tejpen:
 
Nattskenan
 
Den fula råttfällan
 
Efter jobbet och dagishämtningen idag så åkte jag och Olivia ut till köpis en sväng och hade lite mysigt=) Blev en snabbis på Ikea så vi kunde äta korv med bröd till middag :-) liten titt på Hööks och en sväng inne på köpis. Hade presentkort på Gina tricot från i julas på 300:- och för det fick jag 3 tröjjor=) 99:-/st, som hittat! Olivia köpte även present till "Tant Sara" som i dagarna nått upp till en tantålder av hela 25 år.... Ja hon ska ju få present av mej också men den är redan fixad=) På lördag blir det 25-års fest hos tanten, supertrevligt ska det bli=)
Nu måste jag titta på Farmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0