Postfest

Självklart misslyckades jag med packningen och upptäckte när jag skulle byta om att jag hade glömt linnet jag skulle ha på kvällen men tur som jag hade så ställde en av mina chefer som va på jobbet upp och skjutsade mej framåtillbaka hem (jag hade ju ingen bil där) verkligen snällt :) Blev ju lite stressigt sen istället men det ordnade sej. Blev inte så mycket socialt med dom som kom till jobbet innan då menmen. 
Kvällen va iaf trevlig, vi va på Farfars så det va bara över gatan. Maten va inte speciellt bra och laxen va inte god, tur att vi ska till Furuviks brygga nästa helg så man får god lax :) men dessertbordet va desto bättre så lite plus får dom :) 
Lite aktiviteter hade festfixarna gjort så det va ett roligt bildspel och musikquiz. Lite priser brukar alltid delas ut och jag fick ett fint diplom för årets "svar på tal" :) det kanske förstås mest av arbetskamrater varför jag fick de ;) Sen va de dans å trevligt resten av kvällen. Blev taxi hem sen med några som skulle åt samma håll så de va skönt. Fick se bocken också


Den här dagen har tillbringats i soffan men snart kommer Olivia hem så man måste väl röra lite på sej snart och sen ska vi ut till Norrsundet och fira Yvonne så blir en lugn å skön dag. Stannar i stallet på vägen ut också så hon får vila idag. Tog en kortare uteritt igårmorse så då kan hon vila med gott samvete :)
Imorgon blir det nog också en lugn dag med bockinvignig på em och stallet på fm nån gång. 
En liten avslutningsbild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0