Ullared

Nu har man fått sett de :) Bussen gick kl. 22 på torsdagkvällen och jag jobbade till 19 så det va bara att dusha och packa lite innan det begav sej. Hade tyckt att det kändes rätt ok att sitta på bussen hela natten men när jag blev förkyld och hängig så kändes det ju lite jobbigare men med alvedon och musik så kom vi ju både dit och hem :) hade ju lyxigt ändå när vi roffa åt oss två säten var för bussen va inte full. Vi började med frukost när vi kom dit vid 7 och sen va det bara att följa med kön in när klockan slog 8. 


Boris tog emot vid entrén

Sen va shoppingen igång! Men jag höll mej ganska bra ändå tycker jag. Det blev en del på hästavdelningen men det mesta va till Plopp. Handlade några plagg till mej själv, en tavellist till Olivias rum och sen handlade vi såklart massa kläder och lite leksaker till Olivia men det stod svärmor för och det mesta blir ju till julklappar :) 
Skulle absolut kunna tänka mej att åka dit igen men känner mej rätt nöjd just nu så får väl se om man blir sugen igen nästa år ;)

Igår longerade jag Lotti bara eftersom jag inte va så pigg också hade jag Olivia med mej som iofs sov i bilen nästan hela tiden. Lotti va pigg och på hugget så de va nog tur att hon fick springa av sej lite. Hon passade på att låtsas bli rädd för nått och sen sprang hon som en arab med svansen i vädret och blåste med näsborrarna. Hon gav sej när jag bytte varv och sen bytte jag tillbaka igen :) tokan. Filmade faktiskt lite så kanske får ni se sen. 


På kvällen kom Sara hit och vi åt tacos och hade trevligt :) 
Nu är det dags att åka till stallet då hopptävling på GRS står på schemat 1m och 1.10m ska vi rida. Är fortfarande inte så pigg men vad hjälper de på en hästtjej ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0