Slöast

Ligger just nu och slöar i soffan efter en trevlig inflyttningsfest hos Sara W igår, men det blev en lugn fest så det är ingen fara idag :) Jag och Micke åt på sätra pizzerian innan vi tog bussen igår en väldigt stor lövbit (som jag inte orkade) och en väldigt fin flaska. 



Olivia är i Norrsundet och roar sej så jag ska åka dit och få tacos senare medans Micke ska iväg på annat så känner mej riktigt bortskämd idag när man inte ens behöver göra mat :) men ska nog koka lite korv nu och börja städa lite här hemma så man gör nått nyttigt. Ev så tar jag mej ut på en springtur innan jag åker till Norrsundet. 

Lotti har Hanna hand om idag så hästledig är jag också, nästan iaf. ska ta in dom när jag åker hem ikväll. 
Va upp till ridhuset och trimmade dressyr igår och det gick väl rätt ok, dom där hopplastegen som hon gjort i vänstervarvet gjorde hon inte nu men det va lite svårt att få ner henne i den form jag ville. Kortsidan mot porten va väldigt farlig och då blir hon spänd i formen också men efter lite trocklande och tagen bakdel i galoppen så blev det mycket bättre och galoppen lite bärigare. Gjorde lite öppna och sluta som känns väldigt bra i höger varv och lite sämre i vänster varv men blev bättre när jag kom på att jag skulle motställa lite i början. Enkla bytena, skänkelvikningarna och ryggningar kändes däremot bra :) Nu längtar jag till nästa helg då vi ska tävla i Österfärnebo LA:4 och MsvC:1



Kommentarer
Postat av: P

Längtar och längtar... Canidja fick sig iaf ett bad idag så är åtminstone hon snygg nästa helg ;)

2013-09-15 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0