Dressyren

Dressyren i lördags va jag nöjd med då Lotti va avspänd inne på banan men blev därav lite loj och jag hade lite dåligt tryck i henne men är somsagt nöjd ändå och domaren låg ganska lågt med poängen. Det är nog den ritt jag tycker varit den bästa för mej i msv c. Fick 60,7% så det är ju godkänt iaf=) Här kommer film:
 
 
Träningen i måndags för Eva gick bra trots en jobbig tävlingshelg för Lotti men det blev en lagom träning där vi satte tryck i henne korta stunder och sen lite vila. Vi var på utebanan och hon va faktiskt oväntat avspänd. Imorgon är det Hanchenträning och sen måste jag plugga på LA:3 och MsvC:1 till lördag då vi beger oss till Torsåker, troligtvis själv =( men det går ju de å med snälla Lotti =)
Efter träningen så red jag på Petras Samorka för första gången och hoppade lite och de var ju en upplevelse =) Snacka om gunghäst men de va roligt=)
 
 
Här är filmer från hopptävlingen i söndags också, det blev ingen film på omhoppningen i laget så det var väl därför vi hoppade felfritt då ;)
 
 
Det har börjat komma lite bilder ifrån hopptävlingen också så kanske ska köpa några =) Det är ju så många som är ute och fotar på tävlingar nu för tiden =)
 

Kommentarer
Postat av: P

Superfin ritt ju!! 🐎

2014-04-30 @ 22:17:04
Postat av: Mamma

Den bilden var jättefin =)

2014-05-01 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0