Laddad

Nu är man förhoppningsvis laddad inför morgondagens tävling =) Kom hem från Lervik efter 21 där byggde jag lite tält, pyntade påskris och inte så mycket mer faktiskt... banan va redan färdig då dom började med den vid 15, alla skolbarn har ju lov sp då kan dom börja tidigt.
Innan va jag ut och red, vi hoppade lite på banan. Hade byggt en 2-kombination och ett räcke med vattenmattan under. Lotti va spänd i början men försökte bara tänka på att få henne avspänd och att hon skulle gå där jag bad om även om det va lite farliga saker så var målet att hon oavsett hur formen var inte skulle spänna halsen så väldigt och jag tycker det gick rätt bra =) Sen började jag med att hoppa lite lågt, red lite diagonalt över hindrena i kombinationen och sen även vattnet. Jag hade visat henne de från ena hållet så de hoppade hon direkt men från andra hållet stannade hon en gång. Sen höjde jag två gånger så det va ca 1.10 sista gången jag hoppade och det kändes bra.
Nu ska jag gå och lägga mej så man orkar med helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0