Torsdagen

Tävlingen i torsdags gick ju som så att Lotti kändes superbra och hoppade lätt och avspänt på framhoppningen men jag red dåligt på flera hinder inne på banan så vi fick två nedslag och sen la jag en volt före sista hindret. Är sur på mej själv men det är väl bara att träna på och 1.10 känns ju inte högt iaf =) Här är film..
 
 
Nu laddar vi för nästa helg då det blir första utetävlingen för i år i Älvkarleby på söndag, där ska vi vara med i div 3 laget också. Men innan det blir det dressyr i storvik på lördag =) Jag trimmade idag och det kändes bra.
 
Nu ska jag slappa i soffan efter den långa helgen med tävlingar, fast jag har ju inte gjort jättemycket känns det som men måste passa på när Olivia är hos farmor och farfar =)
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Ser så bra ut så! Herregud, det är ju 1,10!!! Fast det syns på filmen (om jag fattar nått..) att det är när hon kommer för nära som hon river med fram :)

2014-04-20 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0