Vab

Idag är jag hemma med Olivia som har feber. Fast det märks inte på henne :) men lite skönt med en ledig dag faktiskt, ska ju på after work ikväll så får väl låtsas att jag har jobbat iaf :)
Olivia fixar mitt hår 

I onsdags va det hoppträning som vanligt och det va styrkeövningar på agendan. Det mesta gick bra och Lotti hoppade fint men jag fick lite kortslutning i hjärnan på en övning. 
När jag kom till Lervik så hade boxarna till Horse festival kommit och de nästan pirrade till i magen, det är verkligen nått speciellt med den tävlingshelgen och man vill verkligen inte missa den. Helst vill man bara kunna vara där hela tiden och inte behöva tänka på nått annat men ju äldre man blivit så har man ju mer måsten :) jag är iaf ledig på torsdagen och ska även tävla då. Undra om det är första gången jag tävlar på horse festival??? Kul blir det iaf :)

Sen händer det mer roliga saker och som det ser ut nu så blir vi Valbobor i slutet av sommaren :) även hästarna följer med så det är lite att fixa med. Ska åka dit och kolla lite noggrannare vad vi behöver fixa med allt men mer om de en annan gång. 

Nu ska jag nog se om Olivia vill vakna efter middagsluren :)



Kommentarer
Postat av: P

Många kul saker på gång! :) synd att det inte är utetävlingar!

2014-04-04 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0