Snö

Regnet har precis börjat omvandlas till snö ute, typiskt jag som hade tänkt ta en springtur i trödje imorgonbitti när jag släppt ut hästarna. Får se hur det ser ut imorgon då men känns ju tveksamt :( fick sån jädrans träningsvärk efter förra turen har aldrig varit med om liknande så tänkte att jag skulle ûspringa på lite mjukare underlag och då är det lättare där ute:) 

Hoppträningen igår gick väl ganska bra, hon verkade ganska loj redan på gången men kändes fin och som vanligt när vi red fram och hoppningen gick också bra men vi va inte riktigt på topp nån av oss tror jag :) 
Imorse blev det en kort uteritt för jag hade utsläpp idag också och kände att jag ville slippa rida på fredag så då blev det två täta pass. Vi kom ju hem mellan 22.30-23 till stallet igår och sen ridning vid 8.00 idag :) men hon kändes väldigt fin idag och vi gjorde några byten som kändes enkelt. 
Sen har jag kommit ett steg närmare med det jag hoppas på ;)
Hur ska man klara av vinter nu när det varit så varmt.... Hoppas det blir lagom med snö så man kan rida iaf. 

Kommentarer
Postat av: P

Vad hoppas du på då!!?

Svar: Om du de visste ;)
Agge

2014-01-11 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0