Härlig dag

Riktigt varmt är det idag. Sitter på altanen och Olivia leker utanför, verkligen skönt sånna här dagar att man inte bor flera våningar upp. 
Alla fordon är parkerade :)
Hon är dessutom utan blöjja och har gjort nr. 2 två ggr nyss!! 

Imorse åkte jag och Olivia ut till stallet och släppte ut hästarna sen vid nio kom  mamma och pappa ut och jag tvättade transporten medans pappa bytte hjul. Efter de blev det en härlig ridtur och pappa (morfar) och Olivia åkte iväg i sportbilen. En tur till Norrsundet och farmor o farfar hade det blivit :) 
Jag och mamma red upp till skogsridbanan så jag fick känna lite på Lotti inför morgondagens tävling. Hon kändes fin, satte inte så mycket tryck i henne utan testade lite olika programdelar. Förut "glömde" hon ju ofta bort hur man ryggade om man inte gjort de på ett tag men det verkar som det har fastnat på riktigt nu :)

Igår va Micke ute på partaj så jag och Olivia åkte ut till min Farmor och där blev det en liten skogstur innan maten, vi hittade massa stora stenar och även ett trähus som man kunde gå upp i :)



Nu blir det en fortsatt lugn dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0