1 vecka

Idag blir lilla Mino 1 vecka. En vecka som han mest roat sej med att sova och äta lite däremellan :)

I tisdags va vi till sjukhuset för kontroll och pku prov. Han hade gått ner en del i vikt vilket jag förstod eftersom han mest sovit och inte ätit så jättemycket. Han såg lite gul ut också fast det va ingen fara på värdena men vi fick komma tillbaka på onsdagen för vägning och kolla gulsot men då var allt bra och vikten hade ökat igen :)

I torsdags åkte jag och Mino med Lotti på hoppträning och det gick bra, vattenmattan var farlig men det har ju hänt förut ;-) 

Igår var vi till Strömsbro och åt lite påskmat å hade trevligt och nu är vi snart i Norrsundet för samma sak skulle jag tro :)
Tidigare idag har jag kört Lotti till Hofors för dressyrtävling med Emma, LC:1 och jag tyckte att det såg bra ut och att Lotti skötte sej men hon hade känts jättespänd. Haha jag vet ju precis hur det är när hon känns såå mycket spändare än vad de ser ut :) dom fick iaf 60% 

Sen red Emma sin häst också som gjorde sin första dressyrstart :)

Nästa helg är det Horse festival som gäller så Lotti får väl göra en start där iaf så får vi väl se när jag kravlar mej upp själv sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0