Hoppelihopp

Såå roligt de var att hoppa i torsdags 😀 hade väl egentligen inte tänkt att jag redan skulle börja hoppa kanske men då Carro är borta denna vecka så blev det så. Tänkte att jag skulle rida en dressyrspecial istället men Emma var så snäll och ställde upp som barnvakt så då blev det hoppträning iaf. Mino sov sej igenom den så det va nog inte alltför jobbigt att passa honom 😉 
Träningen var iaf rolig med lite olika styrkeövningar/serier. Även vattenmattan fixade vi utan problem. Det var första träningen ute för den här våren. Nästa vecka blir det nog Carro igen då jag inte har någon barnvakt. 

Lotti har ju gått och blivit brunstig också så idag var det bara att dela av hagen för Lotti och Plopp. Men så nu kanske det händer saker för Lotti snart genom att påbörja sin väg till moderskap 😊 har väl i princip bestämt mej nu gällande det mesta men berättar mer när det är spikat! 

Ikväll har vi varit i Strömsbro och fått lite grillat men Olivia sover i Norrsundet så vi behövde bara dras med ett barn. 
Man kan undra vad han drömmer?? 😄
Han somnade innan vi åkte hem och jag kunde lägga honom direkt när vi kom hem så frågan är ju hur länge han sover nu innan han vill ha mat?, känner att jag borde ha lagt mej redan men ska ta och göra de nu iaf så kanske det blir lite sömn. Han har sovit väldigt bra 2 nätter nu så jag ska inte klaga. 2 nätter innan de var det lite tidiga mornar, men nog är dom ju söta när dom sover iaf 😊

Imorgon blir det en ridtur med mamma och Plopp så godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mamma Sara och Vincent kan alltid följa med och agera barnvakt en träning, bara att säga till så tar vi följe till Lervik 👍😊

2015-04-18 @ 08:49:13
Postat av: Rebecca

Åh jag ser att Oliva har låtit Mino fått låna dockans overall! 😍😍

2015-04-18 @ 22:30:22
Postat av: P

Jag tog faktiskt ett språng på Whoala idag i skogen 😁😳Du får så snälla barn du👍

2015-04-20 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0