3 månader

Mino blev 3 månader måndags :) 
stora killen som ska få första sprutan idag 😢 men de går nog bra 😊

Jag va även iväg med Lotti på dräktighetsundersökning i måndags men hon va inte dräktig vilket också var g väntat 😕 så hon är kvar där i väntan på ny brunst och sen blir hon inseminerad med Highcruiser istället. Det blev inte den hingsten jag tänkte ändå men det viltiga är ju att hon blir dräktig och HC lämnar ju riktigt fina avkommor också men dom är väl lite mer bara åt dressyr 😊 han står ju på stationen så det blir riktigt färsk sperma iaf. Hoppas verkligen hon tar sej på de här försöket så det inte blir så sent föl 😀 
Här är iaf HC



I helgen ska jag, Linda och barnen åka och campa i Leksand och gå på sommarland 😊 så mysigt så. Och vi har fått låna en jättefin husvagn av min svägerska (tror det blir så) Mickes brors tjej iaf 😀
Nä lillskit är vaken så de är väl bara att kliva upp ur sängen nu. 

Kommentarer
Postat av: P

Nu blir hon dräktig 👍❤️blir kanon😄

2015-07-02 @ 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0