:-(

Lotti va tyvärr inte dräktig så nu blir det troligtvis ny insemination på fredag. Bara att vänta igen då 😁 

Annars har väl inte så mycket hänt, vädret är tråkigt och det känns inte alls som juni nu!! 
Men sommaren hinner väl komma än :) 

Idag tänkte jag att Olivia ska få rida lite på ridbanan om den inte blev helt dränkt i regnet som precis kom här. Hann iaf få in vagnen under tak som Mino låg och sov i innan värsta skuren kom 💦 
Igår longerade jag Emma lite och hon va ju helt klockren på de hon lilla gullponnyn :)



Jag testade nyss göra de som blivit så populärt nu, nämligen bananglass :) 
Faktiskt riktigt gott, hade i lite hallon också men nästa gång ska jag nog prova med lite kakao eller nå choklad istället 😊
Blev väldigt mycke av bara en banan och liite hallon :)

Till helgen blir det fullt upp igen med jobbfest på fredag och bröllop på lördag. Men söndagen ska väl bli lugn iaf :) 
Olivia försöker lära Mino sitt nya spel 😍







Kommentarer
Postat av: P

Bästa lilla Emma!❤️

2015-06-06 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0