8 veckor

Igår blev Mino 8 veckor och på fredag firar han 2 månader :)
stora killen 

Det blev ingen tur till Svärdsjö i onsdags så jag tog och köpte lite blommor istället. Det är verkligen inte billigt med sånt inte. 



Lite somrigare iaf :)

Svärdsjöturen blev i fredags istället och man ser ju verkligen hur fort dom växer när man hälsar på alldeles nya små bebisar!! Men Anne-Lis lilla kille var så söt så :) 
Olivia sov i Norrsundet fre-lör så på lördagen åkte jag och Mino dit på fm, Micke åkte motorcykel för att åka på en traditionsenlig mc-tur där ute som avslutas på Bergby café där vi tog en fika :) dock fick dom väldigt otur med vädret då de regna och haglade om vartannat :( 
Olivia fick iaf prova en liten tur också 

Mamma och pappa kom hem från Mallis tidigt på lördagmorgon så dom kom och åt med oss på kvällen lagomt solbrända. 
På söndagen åkte jag till Lervik på morgonen och var speaker 8-12. Det va längesedan jag va de senast men det gick bra även fast de blir lite stressigt ibland när det är dubbla banor med både ponny och häst. 
Sen var det direkt vidare på 1-års kalas hos Vincent där vi fick massa gott :) 

Idag har det inte blivit så mycket gjort, klippte gräset bakom stallet och när Maja kom hem från skolan gick hon, jag och Olivia och hämtade Sigge(hund) hos våran hyresvärd (Lindas bror) han bor hemma hos Maja, Linda och David medans pasta (deras andra hund) Löper :) 
Sigge till vänster och Pasta till höger :) 

Det är synd att vi bor så långt från Trödje nu annars hade gulliga Sture kunnat gjort mej sällskap om dagarna nu när man är hemma :)

Imorgon blir det nog till att köpa lite mer blommor till trädgården :)

Kommentarer
Postat av: P

Tur hästen är borta så mycket som du har att stå i! Gulligaste Sture hade gärna hängt med er 😜

2015-05-27 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0