100 dagar

Imorgon har Lotti gått 100 dagar av dräktigheten :) och jag hoppas verkligen att det blir 200 och 300 också!!
Hon har fått rört lite på sej den här veckan då jag longerade henne lite i tisdags och igår red Sofia henne på ridbanan så det känns ju bra :) 

Leo har fått sin 12-veckors vaccination idag och det gick så brs så. Han märkte inte ens att hon stack i nackskinnet medans jag distraherade med godis. 
Nu på kvällen har jag och Leo varit på valpkurs och det gick väldigt bra tycker jag. Han blir lite otålig och ylar en del när man ska vänta men alla övningar gjorde han jättebra och lyssnade fint på mej :) vi tränade passivitet, inkallning, gå fint i koppel, sitta å vänta och förbud. Såklart bara kort stund av allting :) det är så roligt att få saker att träna på och tips på allt man kan göra. 
Mamma va snäll och passade barnen när vi va borta då Micke jobbade kväll också. 
Leo fick ett nytt täcke med posten idag :) han måste växa i det lite mer bara men det blir nog perfekt om ett tag. 
Han fick prova de men det va lite långt på frambenen så han hoppade som en kanin när han skulle ta sej fram :) 
Rumsrenhetsträningen går väldigt bra och jag kommer faktiskt inte ihåg när han kissade inne sist 😀 (förutom när Micke inte hann ut en morgon) men han har inte kissat inne när han varit själv heller så det känns bra :) han gnäller och ylar en del när han är själv men det blir nog bättre med tiden. Han har ju max varit själv typ 1h än så vi får väl se sen om de blir längre tid.  
Fina killen


Idag anmälde jag Mino till babysim också. Vi har tänkt att vi ska åka till valbobadet på dropinbad men det blir aldrig av så nu anmälde jag till sjukhuset där vi gått med Olivia. Hon har även simskola för barn 4-6 år så jag frågade om det fanns plats för Olivia och det fanns plats för båda så på lördag börjar båda två 14.30 och 15.00 så det va perfekt :) Olivia får gå på simskola istället för dans sen då jag tror att hon tycker det är roligare så får hon väl börja dansa igen sen om hon skulle vilja de :) men det är ett tag kvar på dansen än så hon får dansa på fortfarande. 


Mino hjälpte till att mocka till Plopp idag 🙈



Nu ska jag och Leo krypa till sängs 



Kommentarer
Postat av: Mormor

Tycker det ser ut att vara Mino som hjälper till med mockningen!?

2015-10-16 @ 06:47:59
Postat av: P

Vilken stallkille😊Duktiga MysLeo ❤️🐾

2015-10-16 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0