Mino





Den här posen gör han ofta när han stannar upp och ska titta på något. 
Och precis nu när jag tänkte skriva att han inte riktigt kryper än så titta jag på honom och han tog flera krypsteg 😀 annars har det varit lite mera sälteknik för att komma framåt men det går med en väldans fart om han sett ut ett mål (oftast en vattenskål)!!!!

I lördags bjöd Sussie hem mej på langos. Mmmm så gott :) alla barn och Leo fick följa med men det gick bara bra. 

Leo fick då åka själv i bakluckan för första gången och på vägen dit sa han inte mycket och hade lagt sej ner innan vi kom dit (det tar typ 5 min att åka) och hemma hos Sussie sov han mest :) 
På vägen hem va det mera pip och yl så då tyckte han inte att de va nå roligt.
Men idag har vi varit ute och åkt lite igen och det va inga problem, lite pip i början men sen sov han hela tiden, även när jag va in och skickade lite brev och han va kvar i bilen så gick de bra :) sen va vi till Jennys hund å katt för å köpa ett blinkande halsband så han syns i mörkret här :) han har ju även reflexväst som syns bra men om han skulle springa iväg för långt så syns nog inte den. Lite annat smått å gott blev det såklart också :)


Nu tycker jag att det syns på Leo att han växt sen han kom hem å snart är han väl en stor killa våran lillplutt :)

Imorse va han med mej och släppte ut hästarna för första gången och det gick bra, det märks att han börjar vänja sej med dom där stora djuren lite mer nu, fast då kan man ju bli lite för nyfiken istället. Men de va bara en gång som han gick alldeles för nära men då sa jag åt honom så flyttade han sej lite längre bort. Duktig kille! 😀
Igår pysslade jag och Olivia om Lotti lite grann och imorgon ska hon kollas på 90-dygn så jag hoppas verkligen att allt ser bra ut ✊🏻





Kommentarer
Postat av: annarebeccahallqvist.blogg.se

Hahaha! Vilken rolig pose! 😂😂

2015-10-05 @ 20:41:58
URL: http://annarebeccahallqvist.blogg.se/
Postat av: P

Håller tummarna!! ✊

2015-10-06 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0