Övning pågår

Leo har varit hemma själv några gånger nu, det är ju bara korta stunder såklart och det går väl skapligt. Han kan pipa lite när man går men han blir tyst ganska fort, däremot så går han alltid och kissar 1-2 gånger när man är borta även om det är 15-20 minuter max och han precis har varit ute så det är nog mer bara en grejj att göra som förhoppningsvis avtar när han blir tryggare. Sen självklart så brukar han ju hitta på något bus när man är borta också :) 
Men imorse va han själv ca 30 min då jag hade tid hos bvc med Mino och när jag kom hem så låg han i sin bädd och hade kissat en liiten fläck bara så de va ju bra :) 

Igår var Orri här under dagen också så då hade Leo sällskap när jag åkte med Olivia till dagis men han hade kissat ändå så de gjorde ingen skillnad. 

Idag har Svante varit med oss nästan hela dagen. Är ju bra att dom får umgås mycke så det inte blir så mycket bus varje gång dom ses ute på gården :) Svante är ju bara 6 månader så det är klart dom vill busa! 
Jag lämnade även dom själv när jag gick ut å mockade och tänkte att dom blir väl trött snart men dom va fortfarande igång när jag kom tillbaka och även då hade han hunnit med en kiss inne. 

Men kompisar är dom iaf :) Leo kan inte vänta tills Svante druckit färdigt. Men tillslut fick jag dom att lägga sej på varsin plats och Leo somnade såklart direkt :) 
Sen när jag hämtade Olivia så passade vi på att träna på bilåkning. Jag tog med Svante så inte Leo behöver bli själv i bilen när jag hämtar. Men tycker att det verkar gå väldigt bra för Leo att åka i bakluckan. Leo satt i buren och Svante bredvid. Sen blev det en tur till min farmor också så det blev ganska mycket bilåkande men han tog det med ro och hade ju sällskap av Svante :) Får ta någon tur med Leo själv och hoppas det går lika bra :) 

Leo tyckte att det va väldigt konstigt med glasdörrar och Mino tyckte nog mest de va roligt :)
Mino har blivit väldigt van med hundar som kliver på honom och slickar han i ansiktet :) men han tycker att det är roligt att titta på dom iaf. 

Lite häst bland alla hundar också ;)
Sofia var här i tisdags och red på Lotti medans jag gick med en sovande Mino i vagnen. Lotti skötte sej mest men några gånger fick jag rycka in när det dök upp något farligt. Däremot alla djur vi stötte på var inte så farligt iaf :) 
Dessa 3 bilder tar jag från samma plats :D



Lotti tycker att det är väldigt kul att välta vattentunnan så matte får släpa lite extravatten, dessutom så kan man tro att hon inte fått vatten på flera veckor när man fyller på :) Plopp får snällt vänta på sin tur. 

Nu ska Mino få lite välling innan läggdags. Han fick det första gången igår så får se om det går i idag också :)

Kommentarer
Postat av: P

Duktiga Leo ❤️Lotti vill väl ha färskt vatten hela tiden 😜

2015-10-01 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0