Stallmys

I söndags när jag skulle ut och ge hästarna mat (Emma hade tagit in dom) så borstade jag Lotti och det blev även lite frisering, Lotti hade ju såklart hellre bara fått maten på en gång :)
Manen innan
Manen efter
jag har haft lite längre man bara för att kunna knoppa men nu dröjjer det ju länge tills det blir aktuellt med knoppar igen så då tog jag av g mycket :) Lotti har bra man som oftast håller sej på en sida även när den är kort. 
Annars så är hon rund om magen och pälsen börjar växa så snart har jag en riktig björn :) 

Det gick bra för övriga familjen att sova i Norrsundet och dom va på lite utflykt på lördagen sen på kvällen va det ju kalas i Strömsbro för Pappa och Henke så det blev en trevlig kväll med god mat. Leo passa på att slappa i soffan :)

På söndagen hade jag inga funktionärssysslor så då fick Leo följa med och titta på 1,45m klassen för lite miljöträning med mycket folk och hundar som rör sej och även stora hästar att titta på. Men han skötte sej bra och låg å mös i knä på läktaren :) 
Efter tävlingarna åkte jag hem och hämta släpvagnen sen tillbaka och lastade tältet som brukar vara min uppgift nu för tiden :) 

När vi är ute på kvällen så får Leo ha ett lysande halsband på sej som funkar jättebra och det är bara att ladda med usb :) 

Mina små gullisar





Kommentarer
Postat av: Mamma

Räknas inte Plopp längre? Han var faktiskt din första egna häst och du har haft så mycket roligt med honom och både du och jag har lärt oss så mycket av honom =)

2015-10-15 @ 06:11:34
Postat av: P

Ska ni inte bort snart så man får vara hundvakt ❤️

2015-10-15 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0