Regnväder

Idag ska det bli riktigt regnväder! Jag som hade tänkt ridit lite men fördelen är ju att man inte måste rida i dåligt väder när inte hästen är igång ändå ;) 
Jag har iaf bokat in 90-dagars koll på Lotti den 6/10 så då är det bara att hålla tummarna :) 
Lotti som mest står och äter hela dagarna börjar få riktigt trivselhull. Men det är helt ok denna vinter :) 

Annars har det väl inte hänt så mycket, Mino fortsätter växa och fler å fler klädesplagg blir för små :) 
En dag när barnen va i vardagsrummet å jag i sovrummet så blev det helt tyst. 


Tröttisar :) 

Så här hittade jag han i sängen en dag också



Nä dags att släppa ut hästar och sen väcka Olivia innan hon ska till dagis :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0