L & M hemma

Idag åkte vi och hämtade hem Lotti och Myran från betet i hedesunda. Som tur var fanns en stark man där och hjälpte oss för Myran vägrade följa med ut ur hagen 😱 men när vi väl fått ut henne gick det bra att få in henne i trailern och Lotti gick in efter. Dom märks inte av när man kör med dom.
Urlastningen gick väldigt bra och tom Myran backade ur efter Lotti 😊
Sista veckan har jag riktigt längtat efter att få hem dom igen så man kan gosa ordentligt 😍 Fast dom är faktiskt inte riktigt hemma utan hos Frida som är så himla snäll och fixade så mina hästar fick bo hos dom ett tag. Och det är bara ett stenkast hemifrån så det är helt ok 😊
Mina grannar med islandshästar har nämligen något virus som smittar och jag vill inte att nån ska bli sjuk innan visningen den 27/8.
Å idag fick vi faktiskt se riktig trav ifrån Myran. Riktigt tjusig va hon 😀

Inte snyggaste bilden men Myran fick prova uppvisningstränset förut.

Os är ju i full gång nu också med eftermiddagarna fulla i ridsport. Jag och mamma delade på en månads viaplay. Helt klart värt de när man kan se all ridsport. Men imorgon vet jag faktiskt inte om det är någon, snart kommer väl hoppningen igång också 😊

Idag har Leo busat en snabbis med sin bror Viggen som ska komma och bo här nästa vecka och även en äldre dalmatinerhane. Blir fullt hus då 😊

Det får vara allt för idag. Imorgon ska vi på dop för Wilma och sen måste jag riva lite hagar som jag började med idag 😊


Kommentarer
Postat av: P

Klart finaste Lotti får en unge som kan trava 😍😜Behöver bara få ordning på benen 😄

2016-08-13 @ 18:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0