Väntar

Lotti bakar på bullen fortfarande 😊 men det är ju inte så att hon gått över massa än, hon är på dag 331 idag och mellan 330-340 dagar är normalt och sen kan dom även gå över flera veckor till men det hoppas jag inte 🙈
Grannens islandshäst fölade imorse så jag hoppas att Lotti blir lite smittad. Det är bara grusvägen emellan Lottis och deras hage 😊 Det är ju så fint väder nu också 😉
Men den får komma när den vill, huvudsaken är att det går bra 😊
Inte den snyggaste bilden på Lotti 😉
Förra helgen va vi till Österbybruk på utställning med Leo, vädret va lite sådär och likaså resultatet. Men Olivia var med på barn med hund och vann i sin åldersgrupp 4-7 år 😀

Det va lite svårt för Olivia då den bakom gick väldigt nära och Leo hade lite svårt att koncentrera sej med en chihuahua i stjärten 😂 men hon kämpade på så gott hon kunde. 
Det va även gosdjursutställning med en väldigt underhållande domare som tog det på största allvar 😉 så gulligt!!

På söndagen blev det en ny spontantripp till Järbo hundkapplöpningsbana där det var prova på dag för hundar över 12 månader. Men det visade sej även att dom hade en "släphare" som även yngre hundar fick prova springa efter på en raksträcka och Leo gjorde det klockrent och tyckte det va jättekul 😀
Det blir spännande när han får prova springa efter den riktigaharen runt hela banan 😊

Kul att det va en som fotade fina bilder 😊

Idag åkte jag å Linda med barnen en sväng till Högbo bruk och bara hade det lite mysigt 😊




Nästa gång jag skriver hoppas jag på att ha fått ett friskt och gulligt föl 😊

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det hoppas jag också.Hoppas hon inte får nu när vi är borta bara =)

2016-06-04 @ 06:14:45
Postat av: Anonym

Bäst av allt är att springa 😄👍🏼Snart kommer det en fin liten fölis❤️❤️

2016-06-06 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0